Blog

Pracownicy działu back-office

Dlaczego warto podnosić kompetencje pracowników działów back-office-u?

Pracownicy działu back-office nie odpowiadają bezpośrednio za sprzedaż, często wręcz są “niewidoczni” dla klienta, ale odpowiadają za szereg procesów mających kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej

pracownicy

Jak poprawić kompetencje pracowników obsługujących roszczenia ubezpieczeniowe?

Branża ubezpieczeniowa prężnie się rozwija, co powoduje konieczność stałego doskonalenia umiejętności jej pracowników. 

Czytaj więcej

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.