Blog

szkolenie

Na co zwracać uwagę wybierając program szkoleń dla pracowników ubezpieczeniowych?

Ciągłe podwyższanie kwalifikacji jest niezwykle ważne, by z powodzeniem wykonywać swoją pracę. Niektóre profesje nakładają na pracownika wymóg szkoleń, a bez ich ukończenia nie ma możliwości czynnej aktywności zawodowej.

Czytaj więcej

szkolenie

Dlaczego aktualne szkolenia w branży ubezpieczeniowej są ważne dla firmy?

Jak w wielu branżach, tak samo w sprzedaży ubezpieczeń ważne jest ciągłe poszerzanie swoich kompetencji, by wraz ze zdobywanym doświadczeniem być na bieżąco z nowościami, jakie pojawiają się na rynku.

Czytaj więcej

szkolenie

Ile kosztują szkolenia dla pracowników likwidacji szkód?

W firmach ubezpieczeniowych czy kancelariach odszkodowawczych pokutuje wciąż przekonanie, że szkolenia dla pracowników likwidacji szkód nie są potrzebne - bo przecież wszystko jest opisane w procedurach i wytycznych. A jak czegoś nie ma to można się tego dowiedzieć od bardziej doświadczonej koleżanki czy kolegi. 

Czytaj więcej

pracownik

W jaki sposób kompetencje pracowników przekładają się na sukces firmy?

Pracownicy to kapitał każdego przedsiębiorstwa, a podnoszenie ich kwalifikacji to najlepsza inwestycja. Jest to szczególnie ważne w dobie spowolnienia gospodarczego, którego skutki odczuwa obecnie wiele polskich firm.

Czytaj więcej

umowa

Jak przebiega proces obsługi zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia?

Wykupujemy polisę ubezpieczeniową po to, aby chroniła nas przed konsekwencjami konkretnych zdarzeń losowych. Kiedy pojawia się konieczność skorzystania z praw, jakie przysługują ubezpieczonemu z tytułu umowy z ubezpieczycielem, powstaje tzw. roszczenie ubezpieczeniowe. Jest to nic innego jak prawo do uzyskania odszkodowania. Jak krok po kroku przebiega proces obsługi zgłoszenia roszczenia z umowy ubezpieczenia? Dowiesz się, czytając dalszą część naszego wpisu.

Czytaj więcej

Pracownicy działu back-office

Dlaczego warto podnosić kompetencje pracowników działów back-office-u?

Pracownicy działu back-office nie odpowiadają bezpośrednio za sprzedaż, często wręcz są “niewidoczni” dla klienta, ale odpowiadają za szereg procesów mających kluczowe znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Czytaj więcej

pracownicy

Jak poprawić kompetencje pracowników obsługujących roszczenia ubezpieczeniowe?

Branża ubezpieczeniowa prężnie się rozwija, co powoduje konieczność stałego doskonalenia umiejętności jej pracowników. 

Czytaj więcej